domingo, 13 de febrero de 2011

Benvinguts

Avui neix la versió en català del meu blog d'escriptura. Sigueu tots benvinguts, desitjo que os ho passeu molt bé, que us agradi el que llegiu i que, si teniu temps, em deixeu la vostra opinió.

Què podreu llegir en aquest blog?

Els meus fanfics de Rurouni Kenshin y de Code: Lyoko, així com els més nous que estic escrivint d’altres series.

Els meus escrits originals: Directes al futur, Evil Spirit, Paraules, Un dia normal... entre d’altres en les que treballo actualment.

Només hi ha una norma en aquest blog, respecteu el meu treball, no el publiqueu en cap altra pàgina. El plagi es una cosa molt lletja que ens perjudica a tots, a més a més és un delicte penat per la llei.

Tot el contingut d’aquest blog està protegit per copyright.

No hay comentarios:

Publicar un comentario